زندگی من
زندگی من

زندگی من

فاصله مقدس

یکی از کسانیکه رزومه ام براشون ارسال شد بعدازظهر زنگ زد گفتن فردا برای مصاحبه برم.

اگه این کار جور بشه عالی میشه پسرم رو ساعت‌هایی که کلاس ای بی ای تو خونه داره میفرستم طبقه دوم بقیه ساعتها هم مهد باشه.

اینطوری دیگه همسرم فکر نمیکنم فقط برای این کنارش که خرجم رو می‌دهد خرج من روکه پدرم هم میتونست بده خودم هم می‌توانم . من فقط میخوام یه خانواده خوشبخت باشیم. البته ممکنه ساعت‌های زیادتری دور از هم باشیم که اونم خوبه وقتی همیشه در دسترس هم باشیم تکراری میشیم برای هم .باید فاصله مقدس رعایت بشه.

متن زیر نمی دونم درسته یا نه ولی به نظر من که خیلی عالیه:

ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺧﯿﻠﯽ ﭼﯿﺰﻫﺎﯼ ﻣﻘﺪﺱ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﯾﮏ ﭼﯿﺰ ﻣﻘﺪﺱ ﺗﺮ ﻣﯽ ﺷﻨﺎﺳﻢ؛ ﯾﮏ ﻓﺎﺻﻠﻪ..!

ﭼﯿﺰﯼ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﯼ ﻣﻘﺪﺱ ﺷﻨﯿﺪه ﺍﻳﺪ؟

ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎ ﺍﮔﺮ ﺑﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺧﻮﺑﯽ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ،‌ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﻣﻌﺎﺑﺪ ﻭ ﻣﺴﺎﺟﺪ مقدس، ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﯼ ﻣﻘﺪﺱ ﺩﺍﺭﻧﺪ! ﻓﺎﺻﻠﻪ ﯼ ﻣﻘﺪﺱ ﻳﻌﻨﻲ ﻭﺍﺭﺩ ﻧﺸﺪﻥ ﺑﻪ ﺣﺮﯾﻤﯽ ﮐﻪ؛ ﺣﻖّ ﻣﺴﻠّﻢ ﻫﺮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﺳﺖ!

ﻓﺎﺻﻠﻪ ﯼ ﻣﻘﺪﺱ ﺑﺎﯾﺪ ﻫﻢ ﺑﺮ ﺣﺴﺐ ﻣﺘﺮ،

ﻭ ﻫﻢ ﺑﺮ ﺣﺴﺐ ﻓﮑﺮ، ﺭﻋﺎﯾﺖ ﺷﻮﺩ. ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺎ ﺣﻖّ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﻫﺮﻃﻮﺭﮐﻪ ﺩﻟﻤﺎﻥ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺩﺭ ﺍﻣﻮﺭ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ،

ﺳﺮﮎ ﺑﮑﺸﯿﻢ ﻳﺎ ﺩﺧﺎﻟﺖ ﻛﻨﻴﻢ..!

ﺣﺘﻲ ﺩﺭ ﺫﻫﻦ ﻣﺎﻥ...


نظرات 1 + ارسال نظر
ماهی کوچولو یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 23:38 http://tekrareman.blogsky.com

سلام.
من منظورم اصلااا این نبود که زندگیتون رو ترک کنید نه اصلا! من منظورم این بود که اگه خودتون رو گول بزنید و حس کنید با عشق همه چی حل میشه اشتباه میکنید! نمیدونم! نظر من وقتی درست میشه که علت واقعی خیانت همسرتون رو پیدا کنیم! که چرا این کار رو کردن!
من قطعا نمیتونم خودم رو جای شما بذارم! سخته، از کل ماجرا هم خبر ندارم، اما بهترین کار این بود که نمیفهمیدن که شما میدونید، حالا که میدونیدو موندید باید یه فکر دیگه کرد که از توان مشاوره ای من خارجه!
پیدا کردن شغل نه فقط استقلال مالی، استقلال روحی هم میاره که به قول شما آویزون نشیم، چه مالی چه روحی...
امیدوارم مشکلاتتون حل بشه، مشاوره رفتید؟ببینید چطور میشه خیلی آروم آروم همسرتون رو برگردوند به سمت خانواده ش؟

باید پیش مشاور بریم ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.