زندگی من
زندگی من

زندگی من

ایمان به قدرت خدا

به محض اینکه ایمان بیاورید که جز خدا  قدرت دیگری وجود ندارد هر چه که شر  می نماید از جهانتان رخت بر خواهد بست.


اگر قدرت شر را از چنگش بربایید دیگر قدرتی نخواهد داشت تا بتواند آزار برساند. اگر از بی پولی از تنهایی از هر سایه ترسی نترسید وبا آن رو به رو شوید.


آنها قدرتشان را از دست خواهند داد وشما پیروز بیرون خواهید آمد. اما اگر بترسید آنها قدرتمند می شوند ومدام در دلهره به سر خواهید برید. خداوند نور ونجات همه ماست وتنها قدرتی است که وجود دارد.


میخوام دیگه از این به بعد کمتر فکر کنم و بیشتر مشغول دوست داشتن خودم و آدمها باشم.

بعد از ظهر بچه رو بردم دکتر حالش بد بود. دکتر گفت سرماخوردگی خفیفه.

بعد هم از داروخانه داروهاشو گرفتم به روغن آرگان هم برای موهام خریدم میگفتن برای موهای خشک خیلی خوبه.

از حمام بیرون اومدم موهاموشونه زدم با روغن آرگان موها و سرم رو ماساژ دادم.  حالت فر زیبایی پیدا کرد. دیگه گفتم اتوی مو نمیخواد بذار یروز متفاوت باشم موهای فر درشت هم خیلی قشنگه . خدا بهتر میدونه چی به ما میاد. 

فردا میخواستم برم عکاسی بعد هم برم آرایشگاه  ولی صبح ینفر میخواد بیاد آنتن تلوزیون رو درست کنه . 

 راستی یه نیسان آبی ماشین جلوییم بود اینقدر قوانین راهنمایی رو رعایت میکرد که من کلافه شدم راهنما میزد به همه راه میداد . گفتم خدایا توبه هر چی درباره راننده  نیسان آبی ها میگفتیم.

در ضمن شب از جایی شروع میشه که گوشی از دستت ول بشه بخوره تو صورتت الان این اتفاق افتاد .

شب بخیر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.