زندگی من
زندگی من

زندگی من

عاشقانه ها

دلم دوست داشتنی می خواهد انحصاری !

از آن ها که فقط سهم دل یک نفر باشی 

از آن دوست داشتن های من و تویی ...

از آن دوست داشتن های تو و منی 

از آن ها که وقتی صبح بلند می شوی عطر امنیت می دهد نه بوی از دست دادن ، از آن ها که با راه دور رنگ دوری نمی گیرد 

از آن قابل لمس ها ...

که می شود با یک استکان چای نوشید ،

که می شود در آغوشش کشید و شب خوابید 

که می شود هر روز لا به لای موها شانه اش کرد،

دلم یکی از آن ها می خواهد ...

و خدا کند از این دوست داشتن ها نصیب دل همه بشود !

نظرات 3 + ارسال نظر
مسلم پنج‌شنبه 10 خرداد 1397 ساعت 04:09 http://kafgorgi.blogsky.com/

سلام لیلی خانم
شما خیلی لایق این جور دوست داشته شدن هستید

محمد چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 07:18 http://delirium.blogsky.com/

آمین

مجروح سوم سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 16:29

انحصاری دوستتان دارم
فقط سهم دل من هستی از همان دوس داشتن های من و تویی
از همانهایی که در زمستان سرد بهم قولشو دادیم تا در فصل گرم گرمای هوا از یادهامان پاکش نکند
از همان هایی که در سال جدید بهم قولشو دادیم
از همانهایی که عیب هایش را با آغاز سال جدید در سال کهنه جا گذاشتیم
از همان هایی که با نوشیدن آخرین چای قبل از خواب و بعد از مسواک به آغوشش می کشیم
شما از آنها دارید، کافیست غبار را با دستمالی از جنس گذشت از روی آن پاک کنید تا ببینیدش و حسش کنید
از این دوست داشتنها نصیب همه نمی شود گرچه دعایتان زیباست
کافیست به سال نو و روز نو بیندیشید و سال کهنه را به باد گذر زمان بسپارید
کسی که دوستتان دارد را دوست بدارید که روزه رمضانش را مدیون زحمات شما می داند
او که با ناراحتی شما دلش می لرزد و نداشتن شما دیوانه اش می کند و هنوز بر سر قولش تا اخر عمرش می ایستد و می داند بی شما او نیز نخواهد بود
شما مانند درختی استوار در زندگیش وارد شدید و حضور گلهایی هر چند زیبا اما بی دوام را نخواهد پذیرفت و می داند برای عشقی که شما به او دارید بایست بجنگد، مبارزه کند و علفهای هرز را از باغ زندگیش بیرون کند
هر چند سرانجام این مبارزه را می داند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.