زندگی من
زندگی من

زندگی من

خدایا کار خودته

دوستم پیام داده لیلا خواب دیدم دوباره دانشجو هستیم داریم امتحان میدیم من میخوام از رو برگه تو نگاه کنم تو سریع بلند میشی برگه ات رو تحویل میدی لیلای خسیس.

گفتم مطمئنی من جوابارو نوشته بودم شاید برگه ام رو سفید تحویل دادم .ناراحت نشو از دستم شایدم هیچی بلد نبودم نمیخواستم تو هم مثل من غلط بنویسی.

گفتم ولی یادش بخیر  بزرگترین مسئولیتمون پاس کردن امتحانا بود.

بعد خوابم برد بیدار شدم دیدم یکی داره روی پام کرم میماله .دیدم پسرم قوطی کرم رو خالی کرده رو پام. حالا پاک هم نمیشد.

دیروز کرم مرطوب کننده خریدیم پسرم از دیروز گیر داده بود باید بازش کنیم منم گفتم هروقت کرم قبلی تموم بشه اینو باز میکنیم. الانم میگه کرم تموم شد حالا اون جدیده رو باز کنیم.

خدایا میدونم کار خودته هر وقت احساس درماندگی میکنم فوری اینو میفرستی بیاد منو بخندونه. 

یکی هست که همیشه حواسش به منه خدایا همه اش کار خودته.❤️❤️❤️❤️


نظرات 1 + ارسال نظر
641018 دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 00:07

هر چی میری جلوتر مسئولیتت بیشتر میشه

مسئولیت بیشتر و شیرین تر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.