زندگی من
زندگی من

زندگی من

روزهایی برای قوی شدن

اینکه رفتن آدمها شما را تضعیف می کند دروغ محض و پرحاشیه ایست نه تنها شما را ضعیف نمیکند بلکه قوی تر. هم می کند. به شما می فهماند هیچ چیز حکم ابد ندارد و تا همیشه برای شما نخواهد ماند. و مهم تر اینکه به شما می آموزد چطور گلیم خود را از آب بیرون بکشید آن هم به تنهایی.

یادتان میدهد که تنهایی ترس ندارد.

بلکه گاهی باهم بودن بیشتر ترس را مثل خوره به جانتان می اندازد. 

تجربه ای می شود برای اینکه دیگر وابسته نشوید و دل به جمله های شیرینی که بعد از مدتی تبدیل به تلخی محض میشوند ندهید.

اینکه آدمها بروند و شمارا ترک کنند از شما در برابر تمام نیش و کنایه ها معلمی با تجربه می سازد. 

رفتن ها آدم را می سازد قوی می کند. 

پس به آدمهایی که در زندگیتان قصد رفتن دارند بفهمانید آماده ی قوی شدن هستید.

من این دوشنبه هایی که همسرم کنار اون خانومه هست را به عنوان روزهایی برای قوی شدن در نظر میگیرم. امروز احتمالا باهم میرن اون کافه ای که دیروز داشت حرفشو میزد میگفت تازه دیده یروز میخواد منو ببره. شایدم همون حرفایی رو بزنه که به منم میگه. یعنی تا کی میخواد ادامه پیدا کنه شاید تا زمانیکه من قوی بشم و دیگه به کسی وابسته نشوم.

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 16:11

نه دوست من رفتن ادم ها را دیوانه میکند
اگر دور از جون شما با مرد دیگه ای بودید همسرتون با کمال خونسردی می‌گفت من می‌خوام قوی تر بشم؟
برید تیمارستانا ببینید چند نفر بخاطر شوهراشون اونجام
به نظرم اول یک کار برای خودت دست پا کن و بعد از اون زندگی بکش کنار چون فقط خوره ی روحت شادی رو ازت میگیره یه خورده بعد با اینکه میخندی میبینی صد تا مریضی گرفتی خیانت چیز کمی نیست
عزیزم به خودت برس هستندمردهایی هستند که قدر شما رو بدونم حداقل مثل ایشون با شما برخورد نکنن
کاشکی حق طلاقت دستت بود
اینا توی غصه است که قویترت می‌کنه برو تیمارستانا رو ببین
عزیزم تا کارت به تیمارستان نکشیده فکری برای خودت بکن
اونقدر مادرا اینجور شده بودن از دست شوهراشون خود بچه ها اورده بودنشون تیمارستان
عزیزم هیچکی برات نمی‌مونه اینو بفهم

تصمیم سختیه نمی دونم آخرش چی میشه تسلیم روزگار شدم

دانیال دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 15:25 http://d.blogsky.com/

رفتن ها آدم را می سازد قوی می کند و بی تفاوت

آدم وقتی کسی رو دوست داره دلش نمیاد شادیش رو ازش بگیره. با دعوا کردن اوضاع خرابتر میشه فقط باید تسلیم خواست خدا بود.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.