زندگی من
زندگی من

زندگی من

اینترنت

فقط سایتهای داخلی بازی میشه اونم چند سایت 

بعد هی پیام میاد با آیگپ را نصب کنید یا نرم افزار های دیگه پیام میفرستن 

ولی وقتی میخواییم نصب کنیم میگن اشتراک سه ماهه پنجاه هزار تومن بدین تا نرم افزار نصب بشه 

فکر کنم این قطع شدن اینترنت باعث بشه یه عده سود جو بیان پولهای کلانی به جیب بزنن 

من که نصب نکردم گفتم الان دوباره میشه مثل اینستاگرام همه دوستام میان اونجا همون بهتر که اصلا اینستاگرام قطع شد اون موقع ها میرفتم توش همیشه بعدش احساس میکردم چقدر تو دنیای سطح پایینی ما داریم زندگی میکنیم چقدر سطح سواد دوستام پایینه اینستا شده مکانی برای پز دادن عقده هاشون . بعدش میگفتم خدایا یعنی من تو لایه های درونم دلم میخواد پز بدم  که همه اش آدمهای این شکلی تو زندگیم ظاهر میشن؟

ولی خوب کاش فقط اینستاگرام قطع میشد کاش نت دوباره وصل بشه ما از نت استفاده های سالم داریم من الان یک هفته هست نمیدونم تو کلاس مدرسه پسرم و دخترم چه خبره ؟ چون کانال های ارتباطی با مدرسه قطع شده نمیشه هم بمونیم تا معلم بیاد بیرون چون بیشتر وقتا نمیبینمشون.

یا من هر مشکلی داشتم  هر غذای جدیدی میخواستم هر تحقیقی بچه ها داشتن تو نت سرچ میکردم الان به هیچی دسترسی نداریم. 

اینترنت ملی هم که همین اولش برای هر نرم افزار میگه پول اشتراک بدین  واقعا یعنی چی میشه؟