زندگی من
زندگی من

زندگی من

خود را لایق عشق بدانیم

چرا ما آدمها کسایی رو دوست داریم که به ما دائم تیکه میندازند و لهمون  میکنند یا اهمیتی برامون قائل نیستند؟  چرا کسانیکه به ما عشق می ورزند رو دوست نداریم!!!!؟؟؟؟

من فکر میکنم یه دلیلش این باشه که اول خودمون خودمون رو دوست نداریم و خودمون رو لایق دریافت محبت و عشق نمی دونیم.

سعی کنیم خودمون رو بیشتر دوست داشته باشیم.

حقیقت وجود ما این است که دوست داشتنی هستیم!

عشق و دوست داشتن چیزی فراتر از یک احساس یا عاطفه است. 

عشق سرشت واقعی ماست. عشق "دی_ان_ای" روحی ماست.

نغمه ی آهنگین قلب ماست. بصیرت روح ماست

چنانچه ما حسود باشیم، معلوم است که این احساس ما عشق نیست.

اگر ما در ترس و نگرانی به سر ببریم، روشن است که در حالت عشق نیستیم.

 وقتی کسی را زیر سلطه و نفوذ خود در می آوریم، این دیگر عشق نیست.

وقتی از عشق صحبت می کنیم  و دیگران را اذیت می کنیم، این هم عشق نیست.

پس وقتی دانستیم که چه چیز عشق نیست و این ها را کنار گذاشتیم، البته نه به صورت ظاهری و بلکه به صورت واقعی و در زندگی ما اثری از ترس و نفرت مشهود نبود، مشخص است که این دیگر عشق است.


با خودت تکرار کن:من خودم رادوست دارم وتاییدمی کنم.به فرایندزندگی اعتماددارم من ایمن هستم.خداوندا سپاسگزارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
حمید عسکری جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 12:58 http://sobhbabaran.blogfa.com

سلام عصرتون بخیر...
و این حقیقتیه که اگه دنبال آرامشیم خودمان را از دیگران دوست تر داشته باشیم
زیباست قلمتان .

سلام صبحتون بخیر ممنونم

جیمزتیگ چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 22:56

"من خودم رادوست دارم وتاییدمی کنم.به فرایندزندگی اعتماددارم من ایمن هستم.خداوندا سپاسگزارم."
واقعا زیبا می نویسید بانو
متشکرم که ما را به میهمانی از حنس قلم توانایتان دعوت کردید/

ممنونم

Baran چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 21:58 http://haftaflakblue.blogsky.com/

من خودم را دوست دارم؛
ومی توانم شما را و دیگران را بیش تر دوست داشته باشم

سلام و درودو مهرو دوستی برشما باد

منم شما را خیلی دوست دارم

احسان چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 15:17

من خودم رو دوست دارم!

+خودتون متن رو می نویسید؟
خیلی زیبا می نویسید.
کلا از متن هاتون خوشم میاد.

+یه جمله ای از کتاب ملت عشق بود که میگه:
"اگر چشم انتظار محبت و توجه و احترام دیگرانی ابتدا اینها را به خودت بدهکاری"
و واقعا هم درسته.

سلام ممنونم از شما
بله قسمت اولش رو خودم نوشتم
چه جمله زیبایی نوشتید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.