زندگی من
زندگی من

زندگی من

۸شهریور

یادم میاد پارسال این روزها خودم مجبور کرده بودم از شبکه های اجتماعی فاصله بگیرم تلگرامم پاک کرده بودم اینستا و غیره ولی تمام وقت تو پرشین بلاگ بودم  مطلب مینوشتم به وبلاگهای دیگران می رفتم دوست داشتم به همه کمک روحی و معنوی کنم.

ولی امسال دیگه اجباری نبود خودم دیگه تمایلی  به تلگرام و خوندن مطاللب دروغین ندارم. علاقه ای هم  به دیدن عکسای اینستا فک و فامیل ندارم. دیگه با نظر و عقیده دیگران نمی جنگم  فقط میگم بله حق با شماست.

الان دارم سعی میکنم بیشتر به کسانیکه در کنارم زندگی میکنم توجه کنم همسرم و بچه هام.  

روحیه ام بهتر شده میدونم بهتر از اینم میشه.  

چیزی که تو این مدت فهمیدم اینه که باید مثل افراد معمولی زندگی کرد نباید فکر کنی جلوتر از هم عصران خودت هستی مثل افراد عادی باید از مسائل پیش و پا افتاده زندگی استقبال کرد از لحظه ها لذت برد. 

دیگه کمتر مطالب اشو و عرفان و غیره میخونم و بیشتر در واقعیت زندگی میکنم

نظرات 2 + ارسال نظر
کاکتوس چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 22:49 http://asemooneabiman.blogsky.com

دوست عزیز
اینکه بخوای از چیزای عادی و معمولی لذت ببری زیباست و بجا
ولی این دلیل نمیشه از اعماق روح و روانمان ببریم و غرق در سطحیات باشیم و سعی کنیم در سطح زندگی کنیم
اوشو و عرفان چی میگن؟
مگر چیزی غیر از روح و روانمون میگن که به شناخت خودمون منجر میشه
عرفان دقیقا در معنویاتی سیر میکنه که خیلی زیبایی های عمیق از خودمون و ادمی و هستی و خالق و مخلوق نشونمون میده
اگر از چیزای معمولی میتونیم لذت ببریم باید بلد باشیم که از چیزهای اساسی و عمیق و معنادار هم لذت ببریم وگرنه به قول فیلسوفی خوشبختی برامون در فلان مراکز خوشگذرانی و هتل های ۵ ستاره رنگارنگ فلان جزیره مدیترانه تموم میشه...
بحث مفصله و مجال اندک

ممنون از شما
من بعضی وقتا به آدمهایی که با یه خرید کوچک یا یک مسافرت شاد و سرحال میشوند. غبطه میخورم . به نظرم اینا بیشتر این حرف اشو را فهمیدن ”از لحظه لذت ببر”.

Baran چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 10:52 http://haftaflakblue.blogsky.com/

درود بر شما بانو جان
شاد زی عزیزم....شاد

ممنون از شما باران عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.