زندگی من
زندگی من

زندگی من

ادامه پست قبل

در پست قبلیم نوشتم میخوام بیشتر وقتم برای بچه هام بذارم وقتی منتشر کردم دیدم ینفر یه پست نوشته که چرا بعضی خانوما فکر میکنن وظیفه شون فقط بچه داری و همسر داریه ؟ پیش خودم گفتم این نمی تونه تصادفی باشه خدا میخواد یه چیزی به من بگه. کلی فکر کردم به این نتیجه رسیدم درسته وظیفه اصلیم اونه ولی از وظیفه اجتماعیم نباید غافل بشم  من دختر اجتماعی بودم الان هم باید در اجتماع باشم . مهم نیست شغلم به رشته تحصیلیم بخوره ولی باید یه کار خوب پیدا کنم . آدم اجتماعی تو خونه بشینه افسرده میشه باید کاری که ته دلش دوست داره انجام بده. 

نظرات 2 + ارسال نظر
کاکتوس چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 22:55 http://asemooneabiman.blogsky.com

باید به ته دل خیلی توجه کنیم
گاهی وقتا از خودمون و دلمون و ته دلمون خیلی غافلیم و برعکس به همه توجه میکنیم
نمیگم عزیزانمون و اطرافیانمون مهم نباشن ، نه اصلا
ولی قبل همه خودمونو باید بسازیم وگرنه کس دیگری رو ساختن محاله

ممنون از شما کاملا صحیحه

Baran چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 11:31 http://haftaflakblue.blogsky.com/

قربونه دل مهربون و مهرورزتون؛عشق بانو جان

ممنون از شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.