زندگی من
زندگی من

زندگی من

بانویی که دنبال شغل میگردد


دیروز رفتم جایی که پارسال تابستان به من گفته بودند بیام برای کار ولی من نتونستم برم چون فرزندم مهدکودک قبول نکرده بود . الان که دیگه مهد کودک قبول میکنه گفتم برم یه سر بزنم ببینم هنوز نیرو میگیرند . گفتند ما چون ارگان دولتی هستیم
شرط سنی داریم نمی تونیم سی پنج ساله ها رو استخدام کنیم . یعنی سی و چهار ساله ها رو میتونستند استخدام کنند. گفتم من اصلا بیمه نمی خوام بیمه همسرم هستم اونم گفت اصلا نمیشه.
انرژیم شدیدا تحلیل رفت گفتم اینم شغلی که بخاطر بچه ام از دست دادم حالا بزرگ میشه میگه چیکار کردی برای من. البته اون حرف زدنش کامل بشه هر چی میخواد به من بگه من فقط خداروشکر میکنم. قدر پدرومادرمون رو بدونیم خیلی از خود گذشتگی کردن تا ماها بزرگ شدیم.
البته شب که تو اخبار رئیس انجمن ارگانیک داشت صحبت میکرد یهویی دلم برای شغل قبلیم تنگ شد منم عضو یک انجمن بودم اکثرا هم داوطلبانه از جیب خودمون میذاشتیم تا کار کنیم درآمدی نداشت برای ما ولی لذت حمایت از حیوانات و محیط زیست وصف نشدنیه . احتمالا من به همون کار برمیگردم قبلا تحت تاثیر جامعه و اطرافیان که میگفتند برو دنبال یه شغل نون و آب دار از این کار کناره گیری کردم ولی هرچی تلاش کردم نشد رشته تحصیلی ماهمینه تهش فقط خوبیش اینه که شغلمون تفریحیه یعنی با طبیعت سروکار داریم تورهای طبیعت گردی برگذار میکنیم همیشه حالمون خوبه .

نظرات 3 + ارسال نظر
کاکتوس دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 10:32 http://asemooneabiman.blogsky.com

اینکه بچه هامون چی بما بگن و ما چی داریم میگیم به پدر و مادرمون
باید عرض کنم که وقتی کسی حس ماجراجویی به سرش میزنه و میخواد پدر و مادر بشه دیگه مسئولیت قبول کرده و تا اخرشم باید مسئولیت پذیری داشته باشه و منتی هم سر کسی نیس. فردا روزی دیگه نباید سر بچه بکوبیم که یه عمر بزرگت کردم. اگه پدر و مادری بمن همین حرف رو بزنه دقیقا برمیگردم میگم که خب انتخاب خودت بود من که نیومدم بگم منو به دنیا بیار و یه عمر بشین بزرگم کن. اگر پدر و مادری هست با اختیار خودشه و هیچ وقت هم نباید منت سر بچه بزاریم که بزرگت کردیم ...... علیرغم همه این حرفا هیچوقت منکر ارزش های پدر ها و مادر ها نیستم و همیشه جزو عزیز ترین هام هستند و زحمت هاشون برام ارزشمنده

بله کاملا درسته ولی بچه تا یک سنی فقط از مادر می آموزد روانشناسان عقیده دارند بچه ها از سه سالگی به بعد از هم سنهای خود بیشتر تقلید می کنند و می آموزند پس اگر مهد کودک نروند عقب می افتند و ظلم به بچه هست فرزند من هم چهارساله هست و وقت مهد کودک رفتنش هم گذشته پس لطفا درباره آدما قضاوت نکنید.

موقت یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 14:46 http://kafgorgi.blogsky.com/

وبلاگتونو خوندم
جایی از سکوت و تنهایی گفته بودید لذت بردم
شغل رو باید دوست داشت و نه هیچ چیز دیگر

ممنونم از شما

Arman.Sohrabi یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 14:41

سلام منم دنبال کار میگردم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.