زندگی من
زندگی من

زندگی من

زانوی غم بغل نگیر

نصفه شب از خواب پریدم یه تصمیم جدی گرفتم .

زانوی غم بغل کردن کافیه باید تلاش کرد . رفتم از نت سرچ کردم بچه چهارساله چه چیزهایی باید بدونه تمام سوالها رو نوشتم تا هر روز بهانه ای برای صحبت داشته باشیم. 

و دیگر اینکه چه نقاشیهایی باید بکشه که باید هر روز تمرین کنیم باهم تا دستاش قوی بشه برای رفتن به مدرسه آماده بشه. 

اینکه بشینی یه گوشه گریه کنی که فرزندم اختلال اتیسم متوسط داره کاری درست نمیشه فقط پیر میشی .

راه دوم اینه که خودت مسئولیت کارت را به عهده بگیری و از یک بچه کم توجه و دارای ترس اجتماعی یک بچه شجاع و قوی بسازی .

این مسائل هم با مراقبه و حلقه و دعا درست نمیشه .

دوست عزیز عقایدت را برای خودت نگهدار. 

نظرات 1 + ارسال نظر
بلاگسازان پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 13:23 http://blogsazan.com

http://blogsazan.com
ثبت وبلاگ رایگان در سیستم وبلاگ دهی بلاگسازان

(از طریق پیامک و بدون اتصال به اینترنت در وبلاگ خود مطلب منتشر کنید )
با امکان پشتیبان گیری از تمامی مطالب وبلاگ و ذخیره آن در رایانه شخصی خود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.