زندگی من
زندگی من

زندگی من

دندانپزشکی و کودک ناسازگارم

دیشب تا الان داشت قلبم میومد تو دهنم  زنگ زدم به روانشناس پسرم گفتم دکترا گفتن باید بیهوش بشه تا چندتا دندونش درست کنیم چون بچه همکاری نمیکنه. اونم گفت بذار تو گروه مادرا تو تلگرام عضوتون کنم از مادرهایی که مشکل مثل شما داشتند کمک بگیرید. 

منم تا عضو شدم از مادرا پرسیدم بیهوشی برای بچه های اتیسم ضرر نداره یکیشون گفت برای بخیه لب بچه اش را بیهوش کردن مشکلی پیش نیومده یکی دیگه هم تلفن دکتری را دادند که بدون بیهوشی دندان بچه را درست می کند. 

ولی باز نگرانیم رفع نشد آخه امروز باید میبردمش دندانپزشک عکس او پی جی دندانش را ببیند و ازمایشهای قبل بیهوشی را انجام می دادیم تا سه شنبه بیهوش بشه ولی امروز صبح زنگ زدن گفتن نیایید خانم دکتر نمی تونه بیاد بعدا هماهنگ می کنیم. 

خیلی خوشحال شدم  . انگار دنیارو به من دادن . حالا زنگ میزنم اون خانم دکتر که معرفی کردن ببینم میشه بدون بیهوشی کار دندانپزشکیش حل بشه . 

شما دوستان هم اگه دندانپزشکی را می شناسید به من معرفی کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
Haida چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 12:45 http://haida96.blogsky.com

سلام.
اگر پسرتون با اون خانم دکتر همکاری کنن و بدون بیهوشی کارش انجام بشه که خیلی خوبه.
اما اگر نشد درمورد بیهوشی نگرانی نداشته باشین. تو علم بیهوشی فقط احتمال میدن که تو کودکان زیر دوسال شاید عوارضی روی یادگیریشون بذاره. وگرنه درمورد بقیه هییچ عارضه مغزی ای گزارش نشده. بستگی به کارشون ممکنه فقط به پسرتون آرامبخشی بزنن و به اصطلاح سدیتش کنن . که اجازه بده دندانپزشک کارشو انجام بده.
با این حال به متخصص بیهوشی بگین که اوتیسمه که اگر مراقبتی لازمه لحاظ کنن.
اما خیالتون راحت باشه و نگرانی در این مورد نداشته باشین.
من هنوز نکته خاصی که بیهوشی اوتیسم با بقیه فرق داشته باشه رو ندیدم. و فکر نکنم اختلالی ایجاد شه.

سلام خیلی ممنونم از. نظرات خوبتان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.