زندگی من
زندگی من

زندگی من

اراده خدا

پسرم هم با دست راست میتونه نقاشی بکشه و غذابخوره و هم با دست چپ . 

به نظر خودم که نابغه هست ولی مربیش میگه باید یه دستش غالب بشه تا یک نیمکره مغزش فعالتر بشه. 

من که دلیلش را نمیدانم . به نظرم اینم یجور توانایی هست. 

شما دوستان هرکدام چنین تجربه ای داشتید یا کسی با چنین توانایی را دیدید برایم بنویسید واقعا سردرگمم.

خدایا

این کودک هدیه بزرگی برای من است و به شدت دوستش دارم. او هدیه ای از جانب خداست اگرچه در شکم من رشد کرده اما متعلق به خداست.

اگرچه نمی دانم چرا او مثل بقیه نمی تواند با این دنیا راحت باشد ولی می فهمم این طرحی الهی است.

خدا میخواهد کودکانی با تواناییهایی عجیب به دنیا بیایند . شاید ماموریتی دارند که از نظر ما غیرممکن است. 

پس ای آفریدگار والا هرآنچه خیر است به انجام رسان بادا نه اراده من که اراده تو حکم فرما باشد.


نظرات 1 + ارسال نظر
مرد پاییزی چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 13:48 http://unheardarias.blogsky.com/

این خیلی عالیه ... افراد خیلی کمی هستند که همچین قابلیتی دارن ... برای نوازندگی لازمه هر دو دست رو همزمان استفاده کنیم ... برای اونایی که یه دست شون غالبه مدتی طول میکشه تا بتونن با دو دست رو با هم هماهنگ کنن.
به نظر من نه تنها ایراد و مشکل نیست، که خیلی هم ویژگی مفیدی هست. من با دست چپم نمیتونم بنویسم یا کارهای خیلی حساس و دقیق انجام بدم، ولی گاهی سعی میکنم کارهام رو با دست چپ انجام بدم.

چقدر عالی پس شاید بتونه در موسیقی موفق باشه
ممنونم دوست گرامی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.