زندگی من
زندگی من

زندگی من

شوق یادگیری

میخوام یه حرفه جدید یاد بگیرم چون همیشه شوق یادگیری کاری جدید باعث میشه مشکلاتم را فراموش کنم و مشکلات هم خودبخود محو میشوند. 

ولی وقتی دائم غصه بخورم مشکلات ثابت باقی می مانند. 

حرفه عکاسی رو همیشه دوست داشتم یکم هزینه کلاس و لوازم عکاسی بالاست ولی یجوری جور میکنم بهتر از افسرده موندنه. 

حتی اگه کارم پیدا نشد مهم نیست حداقل یه حرفه بلدم از بچه هام و اقوام میتونم عکس بگیرم . یجورایی اعتماد به نفسم  بهتر میشه احساس شکست از من دور میشه. 

دیگه اصلا مهم نیست چقدر برای فوق لیسانسم هزینه کردم و مدرکم بدردم نخورد. 

هرگز نمیفهمی چقدر قوی هستی مگر اینکه قوی بودن تنها راه حل پیش رویت باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
. یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 08:19

ارشد چی خوندید؟

محیط زیست
دانشگاه رفتن کارایی نداره وقتی از دانشگاه فارغ التحصیل میشویم حتی تو رشته خودمون هم تخصص نداریم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.