زندگی من
زندگی من

زندگی من

مقایسه

امروز که رفتم سرای محله یه خانومه کتاب گذاشته بود برای فروش گفت همه کتابهای من معنوی و خودشناسی هستند.

منم عاشق اینجور کتابها نتونستم مقاومت کنم به خودم اومدم دیدم سه تا کتاب از نویسنده ای به نام مسعود لعلی خریدم. 

پسر که رفت تو مهدکودک منم نشستم همونجا یکی از کتابهارو خوندم.

اسم کتاب شما جوجه اردک زشت نیستید.

یجاش یه مطلب جالب نوشته بود :

”پارسال این موقع

توی همین روزا داشتی چی کار میکردی؟

چه حال و هوایی داشتی؟

با کی بودی؟

کی رو دوست داشتی؟

از کی بدت میومد؟

کجا بودی؟

تنبلی نکن ! بنویس! این نوشتن ها باعث می شود تغییرات این یکسال را حس کنی و متوجه شوی که این تغییرات مثبت بوده اند یا منفی؟

بنویس ،بنویس ، بنویس .”


باید فقط خودمون رو با خودمون مقایسه کنیم ببینیم در. عرض یکسال چقدر پیشرفت کردیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.