زندگی من
زندگی من

زندگی من

روی آوردنم به فال تاروت

اعلام کردن مدارس دبستان تهران به علت آلودگی هوا تعطیله یادش بخیر اون وقتا ما بخاطر برف تعطیل میشدیم الان بچه ها مون بخاطر آلودگی هوا تعطیل میشن.

وقتی دبستانها تعطیل بشه هوای تهران خودبخود پاک میشه چون تو مقطع دبستان بیشتر والدین با خودرو شخصی کودکانشان را می برند مدرسه . 

منم خیلی سعی میکردم پیاده ببرم دخترم را ولی آنقدر صبح ها سرده که مجبور میشم با خودرو شخصی ببرمش در عوض دختر همسایه مونم میبرم اینجوری یک خودرو کم میشه از دم در مدرسه. مالیات آلوده کردن هوا با خودرو ام رو به کائنات اینطوری پرداخت میکنم.

دیشب مامانم یه فال تاروت برام تو تلگرام فرستاد مخصوص متولدین ماه اردیبهشت .من اصلا به این چیزا اعتقاد نداشتم ولی دیدم هر چی گفته درسته . میگفت ینفر از شما میخواد در شغلش بهش کمک کنید که دیشب همسرم گفت ما یه پروپوزال دادیم پروژه مون قبول شده میخوام اسم تورو هم بنویسم ولی باید همراهمون بیای سفر. باید کل ایران و بگردیم. چون گرایش ارشد منم ارزیابی و آمایش سرزمینه با این شغل جور در میاد. 

بعد خانومه تو فال تاروت گفت به یه خرابه ای پشت میکنید یک وضعیت خرابی در زندگی دارید که تمام میشه یعنی فکر کنم مشکل پسرم کم کم داره حل میشه.

تاروت گفت یه مسیر قانونی و صحبت با وکیلی با نفوذ تو متولدین این ماه میبینم که درست گفت ما برای خونه مون که دست مستاجره بلند و نمیشن وکیل  گرفتیم .

بعد تاروت گفت بیخوابیهای شبانه میبینم گفت نگران نباش حل میشه . واقعا درست گفته من چندین ماهه ساعت یک نیمه شب خوابم میبره سه و چهار صبح هم بیدار میشم دیگه نمی تونم بخوابم.  

تاروت گفت متولدین این ماه تو یه رابطه احساسی شان باید با پختگی عمل کنند.

رفتم عضو کانال تاروت شدم . قبلا یکی از دوستام بهم میگفت فال و اینا خوب نیست فالگیرا با اجنه در ارتباطند . ولی دیگه الان اینقدر رفتارها و صحنه های ترسناک از انسانها تو زندگیم دیدم  که دیگه ترسم از اون موجودات غیر ارگانیک  هم داره کم میشه.

دیروز یه جمله زیبا تو تلگرام دیدم خیلی آرامش بخش هست تقدیم میکنم به همگی دوستان :

‏در هر سنی که باشی، خونه‌ی مامان و بابا یه رختخواب حاضر و آماده داره که توش یادت بره کارمندی، قسط داری، مادری یا وقت دکتر چشم داری. 

این رختخواب، خودِ بهشت است.

البته آرامش بخشه ولی بعدش باید بری به زندگیت برسی .  مشکلاتتو فقط خودت میتونی حل کنی.


نظرات 1 + ارسال نظر
sinalef یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 18:10 http://sinalef.blogsky.com

امیدوارم موفق باشید هم به خاطر دقت وی آلودگی هوا هم توی کاراتون

ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.