زندگی من
زندگی من

زندگی من

هر تجربه ای برایم موفقیت است

در لایتناهای حیات آنجا که ساکنم همه چیز عالی و کامل و تمام عیار است. استعدادها و تواناییهای بی همتای خلاق من نمایان، و از راههایی بسیار رضایت بخش بیان می شوند.

مردمی همیشه منتظر خدمتم هستند. همواره به من نیاز دارند و می توانم کاری را که میخواهم بکنم خود برگزینم و انتخاب کنم.

من از انجام کار دلخواهم درآمدی نیکو دارم. کارم موجب شادمانی و شادکامی من است.

در جهانم همه چیز نیکوست.

امروز شروع میشه کاری که همیشه عاشقش بودم . کلاس عکاسیم امروز شروع میشه. همیشه عاشق این کار بودم ولی بخاطر رشته تحصیلیم کمی از مسیر عشقم منحرف شدم. ولی همون موقع هم کارم تو انجمن محیط زیست به سمت کار با فتوشاپ و طراحی بروشور و رتوش عکسها سوق داده بودم ولی نمیدونستم این کار عشق منه .

به خودم قول میدم با نیروی عشق تمام نشدنیم راههای تازه را بیازمایم و بیاموزم. 

تنها با تمرین مکرر چیزی تازه را می آموزیم و آنرا جزیی از طبیعت خود می کنیم.

به هر چه دست میزنم موفق از آب در می آید.

من آگاهی تازه ای از موفقیت را در خود استوار می سازم.

نظرات 1 + ارسال نظر
hamidreza دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 10:34 http://amoheb.blogfa.com

ایول دارید شما بانو بسیار متن زیبایی هستش

امیدوارم توی کارتون هم موفق باشید و بسی بسیار سربلند

ممنونم از شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.