زندگی من
زندگی من

زندگی من

بیخیال دنیا میشم


رفتم آزمایش خون دادم مثل اینکه گلوکز خونم یکم زیاده. 

من هروقت عصبی میشم بیشتر میخورم اگه بخواد همینجوری پیش بره و من حرص بخورم و عصبی بشم چند وقت دیگه احتمالا مثل همون آدمای غمگینمیشم که فقط میخورن و کم کم شاید چاق هم بشم که اصلا خوشم نمیاد. 

میخوام بیخیال بشم نه اینکه مثل مامان دوستم غصه بخورم و آخرشم خودم نابود بشم.



این نوشته دکتر هلاکویی هم همیشه یادم میمونه:

نقش پادری را بازی نکنید


فکر می‌کنید چرا آدم‌هایی که بیشترین فداکاری و دلسوزی را در حق دیگران می‌کنند و حتی در این راه از خواسته‌های خود می‌گذرند "نمی‌توانند" به اندازه افرادی که چنین روشی را در زندگی ندارند، محبوب‌تر باشند؟


برای این‌که محبوب و زیبا باشید هرگز نقش پادری را به‌عهده نگیرید تا دیگران از رویتان رد شده و لگدمال‌تان کنند.

سعی نکنید خودتان را به خاطر دیگران قربانی کنید. 

خواسته‌ها و نیازهایتان را با جرات بیان کنید تا دیگران هم شما را جدی بگیرند.





نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 20 مهر 1397 ساعت 16:04

سلام ..میدونی چرا رسدم به ولاگ شما...
تو وضعیت یکی از دوستام مطلب پادری نباشیم رو خوندم....اودم ببینم این مطلب سر و ته داره یا نه...
الانم کل زندگیم رو تو چن ثانیه زیر و رو کردم فهمیدم یه پادری کهنه ام !!! پر از خاک و گل

اسپنتمان شنبه 16 دی 1396 ساعت 09:35

سلام به نظرم بالا رفتن گلوکوز خونتون به دلیل اینه که شوهر جان براتون یک عالمه هدیه های قشنگ خریدند و شما هم از ذوق قند خونتون رفته بالا ... نگران نباشید میاد پایین طبق تجربه...
نقش پادری هم جالب بود

سلام ممنونم

لیلی جمعه 15 دی 1396 ساعت 12:22

جالب شما میتونی شوهرتون با پول عوض کنی؟
من اصلا نمیتونم
حاضرم شوهرم گدا باشه ولی فقط مال من باشه

عوض نکردم همسرم اصلا پولدارنیست ولی فقط مال منم نیست.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.