زندگی من
زندگی من

زندگی من

خانه عشق

بهترین راه برای خوشحال ماندن، هیچ توقعی از هیچ کس نداشتن است.

هیچ توقعی...

صبح از شدت نا امیدی و  افسردگی دلم نمیخواست از رو تخت خواب بلند شم . حتی نمیخواستم پسرم ببرم مهدکودک کاری که اینهمه براش دارم زحمت میکشم تا اون خوب بشه .ولی یهو بخودم اومدم گفتم این همون چیزیه که بهانه میده دست همه که اینو ولش کنید افسرده هست بذارید بحال خودش باشه این همون چیزیه که بهانه ای میشه برای …

من نباید منتظر باشم تا یکی به من انرژی بده حالم خوب بشه باید خودم حال خودمو خوب کنم. 

رفتم بیرون بارون نم نمی  میومد چرخ ماشین هم پنچر بود باید میبردم پنچر گیری  البته من هر روز پسرم رو  پیاده میبرم چون رفتن بالای پل عابر یه تمرین کاردرمانی حسی براش میشه .گذاشتمش مهد کودک  زیر بارون قدم زدم و کلی فکر کردم چطوری گذاشتم کار به اینجا برسه چرا اینقدر  نا امید شده بودم که ول کردم همه چیز رو . پیش کدوم مشاور برم  کی میتونه به من کمک کنه حالم دوباره خوب بشه دوباره پر انرژی بشم .

این متن خوب رو خوندم اینجا هم می نویسم که بدونم فقط عشق نجات بخشه عشق نه به اون معنی که رابطه ای پنهانی با فردی  برقرار کنیم عشق به اون معنیست که رابطه ای با جهان هستی پیدا کنیم هر اتفاقی در زندگی می افتد را بپذیریم وراهی برایش پیدا کنیم همه را دوست داشته باشیم عاشق زندگی باشیم. 

لوئیز هی میگه:

خانه تان را با عشق برکت دهید.

در هر کنج آن عشق بکارید تا خانه ای گرم؛ عاشقانه و آرام داشته باشید و همواره در آشتی و آرامش به سر ببرید.


- تصمیم بگیرید این باور را همیشه در سر بپرورانید که همه مفید هستند و هر جا قدم می گذارید، کسانی آمادگی کمک به شما را دارند.


- مهم نیست مردم چه می گویند و چه می کنند، بلکه مهم این است که شما چه واکنشی نشان می دهید و چه باوری درمورد خود دارید.


نظرات 1 + ارسال نظر
اسپنتمان شنبه 16 دی 1396 ساعت 10:49

در مسیر برقرار سازی رابطه عاشقانه با جهان هستی برای شما آرزوی موفقیت می کنم
ولی این و هم در نظر داشته باشید که انسان ها هم جزئی از جهان هستی هستند و می تونید از اون ها هم عشقی بگیرید که شما رو از افسردگی دربیاره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.