زندگی من
زندگی من

زندگی من

تمام سعی ام را می‌کنم

تلاش ۲

از طریق جاب اینجا برای حدود سی تا شرکت رزومه فرستادم .

شیوه زندگیم داره عوض میشه. پسرم دیگه کلاسهای کاردرمانی  نخواهد رفت . مهد کودک  هم از صبح تا پنج بعدازظهر  بره. 

وقتی نمیشه که نمی تونم خودم بکشم. شاید همین مهد باعث بشه کامل حالش خوب بشه. 

دیگه خسته شدم نمیخوام به آینده فکر کنم از حالا به بعد فقط برای امروزم برنامه ریزی می‌کنم.  خیلی سخته ولی تمام سعی ام را می‌کنم یجورایی مثل شکستن پوسته ای هست که مدتها در آنجا بودی و حالا می‌خواهی خارج بشی تا بیش‌تر رشد کنی.

این جمله  زیر از حضرت علی هست واقعا دارم حسش می‌کنم و با تمام وجود خداروشکر می‌کنم .

«چون دیدی خداوند پیاپی بر تو بلا فرستاد، سپاس و شکر او را به جای آور 

و چون ملاحظه کردی که خداوند در پی گناهانت پی در پی به تو نعمت داد، از مکر او با خودت بترس.»




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.