زندگی من
زندگی من

زندگی من

به غم هایت توجه نکن

صبح بلند شدم با آهنگ سامی بیگی رقصیدم . بچه ها رو بردم مدرسه و مهد الانم نشستم تو ماشین دارم آهنگ دست بزن مازیار فلاحی رو گوش میکنم.  بعدشم میخوام برم آرایشگاه میخوام موهامو یه رنگ متفاوت کنم. میخوام از این به بعد به لحظه های شادیم بیشتر توجه کنم.  دیگه نمیخوام از غمها و بدبختیهام بنویسم.

این جمله رو امروز خوندم خیلی عالیه:

هرگز درباره بدبختی هایت صحبت نکن و به آنها توجه نکن. اگر توجه کنی به آنها خوراک داده ای. توجه خوراک ذهن است، به هرچه که توجه کنی قوی تر میگردد.  بی خیال باش و بی علاقه. به یاد بسپار, توجه واقعا خوراک و تغذیه است. به چیزهای منفی توجه نکن. به رنجهایت توجه نکن و درباره اش سخن نگو. آنها را بزرگ نکن ، این کار بسیار مخرب و نابود کننده است. به رنجهایت بی توجه باش و با این کار آنها خواهند مرد. بیشتر به شادی متمایل شو، تمام  توجه ات را به شادی های کوچک معطوف کن. لحظات کوتاه شادی را ارج بگذار و خودت را کامل در آنها غرقه کن. اینگونه آن لحظات کوتاه رشد خواهند کرد و در تمام زندگی ات منتشر خواهند شد. بدانید، بهشت مکانی جغرافیایی نیست، جایی قرار ندارد. بهشت شیوه ای از زندگی است، همانگونه که جهنم نیز راهی برای زندگی است. جهنم و بهشت همینجا هستند.درست در وسط زندگی ات. گاهی اتفاق می افتد که تو در جهنم قرار داری و شخصی که کنارت نشسته است در وسط بهشت است.پس بهشت و جهنم از یکدیگر دور نیستند, حالات روانی هستند، راه های زندگی هستند. همه اش به خودت بستگی دارد.


نظرات 5 + ارسال نظر
حمیدرضا پنج‌شنبه 5 بهمن 1396 ساعت 09:38 http://hmidraza1381.mihanblog.com

سلام وبت عالیه
تبادل لینک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنونم

دانیال چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 20:13

شعر هم شما را دوست دارد

http://s8.picofile.com/file/8317587984/194.jpg

Leyli چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 15:03 http://silenceofawhisper.blogsky.com

من واقعا بهت افتخار می‌کنم عزیزم...

ممنونم دوست عزیز

لیلی چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 11:14

خدا رو شکر که حالت خوبه
بری سر کار از اینم بهتر میشی

مرسی عزیزم امیدوارم که زودتر برم سرکار

محمد قنبری چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 11:05 http://ba-mokhatabhaye-ashna.blogsky.com

من غمهای تو رو بیشتر دوست داشتم. اما شادیتو بیشتر برای خودت آرزو می کنم. تجربه کن. حرف از دیگران شنیدن شرط نیست. مهم اینه که آدم خودش با تجربه به حقیقت برسه. ندیدن غمها رو باور ندارم. با این حال این بی ثباتی قسمتی از روند رشدته. یه روز شادی یه روز غم...انگار داری پا رو جای پای من می ذاری تو زندگی...

ممنونم
درسته نمیشه ندید گرفت غمها را ولی اگه ازشون صحبت نکنم فکر میکنم بهتر حل میشه. تمام مشکلات به مرور زمان خودش حل میشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.