زندگی من
زندگی من

زندگی من

گلهای اعماق جنگل

یه مطلبی خوندم نوشته بود بعضی گلها هستن که در اعماق جنگل می رویند . شاید هیچوقت هیچکسی آنها را نبیند ولی برای آن گلها مهم نیست بازدید کننده ای دارند یا نه آنها رشد میکنند و جنگل رازیبا و  معطر می کنند. 

مهم نیست اگه کسی ارزشت را ندانست ، کسی نگاهت نکرد، کسی سراغت نیامد تو باید رشد کنی زیبا باشی و خوش برخورد و خوشحال.

نباید بخاطر رفتار یکنفر آنچنان نفرت در وجودت رشد کند که زیبایی درونت را بپوشاند.

خودمو تو آینه دیدم وجودم پر شده بود از نفرت اصلا خودم رو نشناختم ، گفتم این من هستم؟ اینقدر ضعیف شدم که بخاطر اینکه کسی قدرم را نمی داند خشم تمام وجودم را گرفته . 

تنها وظیفه من اینه که رشدکنم  شکوفا شوم   زیبایی درونم را پیدا کنم و مثل گلهای اعماق جنگل زیبا و معطر بمانم. همچنین آرامش داشته باشم و برایم مهم نباشه کسی  من را میبیند یا نه. 





نظرات 2 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 18:51 http://haftaflakblue.blogsky.com/

یکی از اون گلها ،گل پامچال هست...که توی جنگل،لای انبوه درختها می روید.
دومی ،بنفشه ی زیبا و معطر،....
ومن دوستشان می دارم ،...
همین طور شما را،بانو

ممنونم باران عزیزم منم شمارا دوست دارم

Z دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت 22:56 http://delneveshte1379.blogsky.com

سلام....
اره باید نفرت و خشم رو دور کرد...
من یه مدت اینجوری شده بودم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.