زندگی من
زندگی من

زندگی من

غم ها را دایورت کنیم

 

میخواستم زانوی غم بغل بگیرم و همه چیز رو تیره و تار ببینم  پرده ها رو بکشم اتاق تاریک کنم زار بزنم و به زمین و زمان لعنت بفرستم ولی یهو تصویر دنیا اومد جلوی چشمم که این حال خراب من براش اهمیتی نداره  بقیه جاها همه دارن به زندگی ادامه میدن تو خیابونها مردم دارن عشق و حالشونو میکنن این حال خراب من برای کسی اهمیت نداره. اصلا کسی به یاد من نمی افته که چقدر حالم گرفته است.

خیلی لجم گرفت گفتم پیش خودتون چی فکر کردین من لیلام هنوزم میتونم عاشقانه زندگی کنم .میتونم خودم و دوست داشته باشم به خودم حس ارزشمند بودن بدم. غم و غصه ها رو دایورت کردم  روی کلیه چپ. بعد از دایورت حالم خوب شد 

اصولا میگن دنیا شادی رو نمی تونه بهتون هدیه کنه ولی از غم و غصه و بیماری هر چی بخوای انواع و اقسامش رو تو چنته داره و بهتون پیشکش میکنه. دنیا اینجوریه که شادی رو از خود شما فقط میگیره و براتون چند برابر میکنه. 


یکی از دوستان پیغام زیبایی برام گذاشته بود اینجا مینویسم تا همیشه به یادم بمونه.

مثلث عشق چیست؟

منظور
یک نظریه است که میگه عشق 3 ضلع داره 
ضلع اول صمیمیت هست 
یعنی اول دو نفر با هم صمیمی میشن 
از یک احترام ساده شروع میشه و کم کم رشد میکنه تابه یک وابستگی عاطفی میرسه 
ضلع دوم تعهد هست 
یعنی صمیمتی که بوجود آمده منجر به تعهد میشه 
منشا این تعهد علاقه است ( دین و مذهب و اخلاق و ... نیست ) 
و ضلع سوم میل جنسی هست 
یعنی وقتی علاقه و تعهد بوجود اومد و ارتباط عاطفی عمیق شد بدنها هم سهم خودشون رو می خوان 
(این با شهوترانی فرق میکنه تو شهوترانی هدف فقط لذت جویی هست و طرف رابطه مهم نیست )

یک ارتباط عاشقانه کامل این سه ضلع رو داره 
حالا حالت هایی هست که یکی از اضلاع ضعیف میشه یا اصلا از بین میره 
مثلا صمیمیت نیست اما رابطه جنسی هست !
به اینها میگن عشق احمقانه

نظرات 4 + ارسال نظر
حریم یکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت 08:30 http://harimeasemani.blogsky.com

کاش اون ضلع سوم نبود اونوقت عشقها خیلی واقعی تر بود .وشاید میشد راحت تر اون رو پذیرفت .
ممنون بانوی خوش قلم

اون ضلع سوم هم باید باشه تا از اون عبور نکنیم عشق واقعی رو نمیشناسیم

Baran سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 12:02 http://haftaflakblue.blogsky.com/

بله،دنیا شادی رو نمیتونه بهمون هدیه کنه.خوشبختی ساختنی هست.شدنی نیست.باید خوشبختی رو بسازیم،...
با احترام فراوان ،دوستتون می داریم بانو.

منم دوستون دارم

افشین سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 09:53

آفرین. بهترین تحلیلی بود که از زندگی دیده بودم
یاد اون حرف نیچه افتادم که میگه: دنبال شادی ها باشید، غم ها خودشان ما را پیدا می کنند

ممنونم

مهدی سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 08:59

اون عبارت کلیه چپ خیلی جالب بود یکم تو فکر فرو رفتم بعد فهمیدم دلیل کاربردش چیه
پس با این وضعیت که دیده می شه شما در میل و امیال را هم تخته کردی...
what the hell are you doing?

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.