زندگی من
زندگی من

زندگی من

منم میتونم

تو این دستگیریهای دو روز گذشته فعالان محیط زیست یه چیزی فهمیدم. کاوه مدنی، هومن جوکار، سام رجبی و … رو به دلایل نامعلوم دستگیر کردن ولی تو گروههای تلگرامی به دلیل تشابه اسم کوچک همسرم که او هم از فعالان محیط زیست با یکی از دستگیر شده ها همه به اشتباه فکر کرده بودند ایشون دستگیر شده. 

من فهمیدم واقعا همسرم آدم مهمیه. بیخود نیست اینهمه دخترا و زنها بهش آویزون میشن. 

من همیشه یه زندگی آرام و معمولی با یه آدم معمولی رو دوست داشتم ولی حالا که خدا خواسته من اینجا کنار همسرم باشم پس حتما خیری هست شاید منم باید بیشتر پیشرفت کنم.  اگرم الان دست و پام بسته هست بخاطر بچه هام پس میتونم  شادی رو به زندگی بیارم.

باید خوشحال باشم مثل خیلی از خانومهایی که همسرشون معروفه . اونا چجوری زندگی میکنند ؟ کار سختیه ولی یه چالش مهمه . منم میتونم کاری مهم انجام بدم. حداقل میتونم یه فعال محیط زیستی مثل سابق باشم .

فراموش نکن تو میتونى:

دیر شروع کنى از اول شروع کنى نامطمئن و مردد باشى

متفاوت باشى متفاوت عمل کنى امتحان کنى و شکست بخورى

و باز هم هنوز موفق بشى.

هرگز برای پیشرفت دیر نیست. 

لطفا جا نزن.

با خدا همه چیز ممکن هست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.