زندگی من
زندگی من

زندگی من

عشق ازما محافظت میکند

دیروز صبح داشت میرفت گفت امروز دیر میام خونه گفتم روز ولنتاینه گفت میدونم. 

بچه ها را بردم رسوندم بعد رفتم ورزش بعد هم خرید. هدیه برای همسری و دوتا هدیه برای کوچولوها.

خونه رو جمه و جور کردم  ساعت یه ربع به پنج صدای چرخیدن کلید تو در اومد اصلا باورم نمیشد . زود اومده بود کلی هم هدیه برامون خریده بود. 

شب کلی به خودم رسیدم باهم شام رفتیم رستوران ایتالیایی نزدیک خونمون یه کم ایکس او هم بازی کردیم و شام خوردیم برگشتیم خونه .

خوبی ولنتاین اینه که یبار دیگه براش شیک میپوشی و بعد آماده میشی و میری سرقرار … بعد میشینی روبروش و  نگاهش میکنی و دوباره از اول عاشق میشی.

میلان کوندرا میگه:

وقتی دیگه نگران نباشیم در چشم محبوبمان چگونه دیده شویم معنایش این است که  دیگر عاشق نیستیم.

پس همیشه یادمون باشه درسته داریم کنار هم زندگی میکنیم ولی نباید بذاریم برای هم تکراری بشیم.

من باور دارم هیچ چیز قویتر از عشق نیست . عشق از ما محافظت میکند . همه آدمهایی که میخوان نابودمون کنند روکنار میزند. بیماریهایمان را ناپدید میکند …

گلویم  خیلی بهتره احساس میکنم ورمش کمتر شده

دیروز کلاس عکاسیمون یه ساعته بود باید برای پروژه آخر کلاس سه تا عکس بگیریم چاپ کنیم به من موضوع زن یا مرد، طبیعت، کار افتاد حالا باید برم تو خیابون سوژه پیدا کنم آخه وسط شهر طبیعتش کجا بود که زن یا مرد در حال کار در طبیعت پیدا بشه؟؟؟؟


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.