زندگی من
زندگی من

زندگی من

با خدا همه چیز ممکن است

توکل یعنی اینکه

اگر گاهى وقتها میبینی همه چیز در زندگیت داره از هم میپاشه، به این درک رسیده باشی که در واقع هر چیزی داره سر جاى درستش قرار میگیره

فقط باید کمی صبر داشته باشی

امروز همسرم گفت اون دوستش  به زودی درسش تمام میشه خانم دکتر میشه و با بچه های اتیسم هم کار کرده . بخاطر همین با هم  تواین مدت چت میکردن. 

گفت میخواستم این بیاد تو خونه با بچه گفتار درمانی کار کنه که هزینه رو به اون بدیم . به کسی که مارو میشناسه  هزینه هم کمتر میشه.گفتم باشه هر چی شما صلاح میدونید.

راستی فهمیدم اون وبلاگ هم متعلق به کسی دیگه هست اون خانوم اینطور نمی نویسند.

من همیشه به خدا توکل کردم پس مطمئنم آدم نادرست نمی تونه وارد زندگیم بشه. هر چه هست خیر و رحمت اوست.


نظرات 2 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 15:40 http://haftaflakblue.blogsky.com/

درود بر شما

سلام عزیزم

ماهی کوچولو سه‌شنبه 1 اسفند 1396 ساعت 10:18

ممنون از توضیحاتتون! مرسی وقت گذاشتید و جوابم رو دادید.
ایشالا همیشه شاد و سرزنده باشید

خواهشم میکنم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.