زندگی من
زندگی من

زندگی من

کاملا رها و عاشقانه

من نباید خودم را قربانی وضعیتم فرض کنم .

باید با دوستام برم بیرون، درددل کنم، کمکشون کنم و ازشون کمک بخوام.

وقتی همه درها رو به روی خودت ببندی میشه این که الان هستی .مطمئن هیچکس برای تو خونه حبس شدنت دلش برات نمیسوزه باید خودت برای خودت دل بسوزونی.

با آدمهای زیادی دوست و در ارتباط باشی بالاخره یه راهی پیدا میشه که بتونی هم کار کنی و هم خانه داری .

ترجیح می دهم مادری شاد باشم!

مادری که اهدافِ خودش را دارد...

که ورزش میکند ، میرقصد ،

کتاب می خواند ،

با دوستانش به کافه می رود ،

آشپزی و موسیقی و شعر را ادغام میکند ،

و کودکش را بدون احساسِ مزاحمت ، کاملاً رها و عاشقانه دوست دارد...

اسمم را خودخواه بگذارند ،

ترجیح میدهم کنارِ فرزندم ، خودم هم "زندگی" کنم ، تا اینکه یک قربانی باشم...

و با حسرتی عمیق از کارهای ناکرده ام ،

جماعتی را از مادر شدن بترسانم...


نظرات 1 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 9 فروردین 1397 ساعت 18:28 http://hafthaflakblue.blogsky.com/

درود و نورو سلامتی و آرامش برشما مادر عزیز

ممنونم عزیزم درود بر شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.