زندگی من
زندگی من

زندگی من

سفر

بالاخره داریم میریم سفر دقیقا بعد از هشت ماه که از آخرین سفرمون گذشته . 

یعنی این به هفته  میخوام از بودنم کنار دریا نهایت لذت را ببرم. عاشق دریا هستم.  امروزم رفتیم دریاچه خلیج فارس قایق سواری وسط آب یه حس خوبی داشتم انگار آب تمام انرژیهای منفی آدم رو جذب میکنه. 

میدونم جاده شمال ترافیکه ولی زیباست  امیدوارم به سلامت بریم و برگردیم. 


نظرات 2 + ارسال نظر
کیان شنبه 11 فروردین 1397 ساعت 21:39

خدا رو شکر ایشالا همیشه به شادی
خوش،بگذره
در پناه حق

ممنونم شما هم خوش باشید

قنبری شنبه 11 فروردین 1397 ساعت 00:44

دریا دلم گرفته
منو از این گرفتگی رها کن رها کن رهاااااا
مهستی خونده با اون صدای جادوئیش. الان دارم گوش می کنمش...اون وقتها که من حال خوبی نداشتم این ترانه عجب می چسبید... با آرزوی دلی دریایی برای شما و همه...

ممنونم از شما با آرزوی سلامتی و سربلندی برای شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.