زندگی من
زندگی من

زندگی من

روانپزشک

دارم افسرده میشم. بهرحال سه شنبه میخواهیم بریم پیش روانپزشک. تصمیم گرفتم و میخواهم حالم خوب بشه.

 نمیدونم وقت میشه یا نه الان دارم حرفامو جمع و جور میکنم خلاصه کنم براش بگم. 

اول از همه از اتیسم میگم بعد از فداکاری بعد از افسردگیم. 

هر شب جمله های انگیزشی و انرژی مثبت میخونم  ولی فایده ای نداره. دوباره صبح بیدار میشم  افسردگی میاد سراغم.

اینکه چرا من نتونستم کار پیدا کنم. چرا ما هنوز داریم طبقه پایین خانه  پدرشوهرم اینا زندگی میکنیم. چرا وضع مالیمون بهتر نمیشه بتونیم یه خونه کوچولو بگیریم .چرا باید بین این همه آدم ثروتمند زندگی کنیم  و اعتماد به نفسمون بیاد پایین. اون آدمهای ثروتمند که تو خانواده همسرم هستن چرا کمک نمیکنند دستمون رو بگیرند چرا هیچکس دوست نداره ما را. چرا تو این سال های سخت به جای دلداری دادن به هم هر کدوم داریم از واقعیت فرار میکنیم. 

همه اینا باعث میشه نتونم به بچه هام کمک کنم. 

میخواستم یه مامان خوب باشم تودرسها به بچه هام کمک کنم. تنهاشون نذارم . ولی در عین حال به علایقم برسم . فعالیتهای اجتماعی هم داشته باشم. ولی نتونستم. 





نظرات 4 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 10:21 http://haftaflakblue.blogsky.com/

اگه تهران تشریف دارین،خانم دکتر بدری سادات بهرامی کلام شیوا ودلنشینی دارن
همین طور دکتر محسن فاطمی
یک زمانی راجب مسائلات زندگی توی تی وی برنانه مشق عشق و هزار راه نرفته گفتگو میکردن،...:
من بیاد تون هستم وبراتون آیة الکرسی میخونم عزیز دلم
پناه میبریم به خودِ ارحم الراحمینش

خیلی لطف دارید عزیزم

مسلم دوشنبه 20 فروردین 1397 ساعت 22:09 http://kafgorgi.blogsky.com/

سلام به امید روزای خوبی که شما باز اینجا بنویسید

أَ وَ لَمْ یَسیرُوا فِی الْأَرْضِ فَیَنْظُرُوا کَیْفَ کانَ عاقِبَهُ الَّذینَ مِنْ قَبْلِهِمْ کانُوا أَشَدَّ مِنْهُمْ قُوَّهً وَ أَثارُوا الْأَرْضَ وَ عَمَرُوها أَکْثَرَ مِمَّا عَمَرُوها وَ جاءَتْهُمْ رُسُلُهُمْ بِالْبَیِّناتِ فَما کانَ اللَّهُ لِیَظْلِمَهُمْ وَ لکِنْ کانُوا أَنْفُسَهُمْ یَظْلِمُونَ

ممنونم

د دوشنبه 20 فروردین 1397 ساعت 15:55 http://mountain2018.blogsky.com/

متاسفانه کمکی از دست من ساخته نیست . امابدانید گاهی اوقات به زندگیتان فکر می کنم .

[ بدون نام ] دوشنبه 20 فروردین 1397 ساعت 15:06

سلام
بهش نمیگن روانپزشک بلکه می گویند مشاور
هنوز فرق این دو رو نمیدونی ؟

اره مشاور میگن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.