زندگی من
زندگی من

زندگی من

از قشنگیهای دنیا


بعضی آدمهارو راحت‌ میشه با پول خرید .  تعداد این جور آدمها زیاده. ولی بعضی آدمها رو با هیچ پولی نمیشه خرید اینا از درون  آدمهایی پر از زیبایی هستند. 

اگه یکی از این آدمها اطرافتون دارید قدرش رو بدونید چون واقعا کمیابند. اگر ندارید خودتون یکی از این آدمها باشید.

کسی که پیشنهاد پول میده از درون احساس فقر داره و این پیشنهاد پول  رو به چندین نفر دیگه هم میده. کسیکه با پول خریده میشه اون هم از درون آدم توخالی هست . کسیکه پیشنهاد پول میده یا کسیکه بدنش رو نمایش میده مثل هم هستند یعنی هر دو چیزی برای گفتن ندارند فقیرترین آدمهای دنیا هستند.

داشتم رانندگی میکردم دیدم یه پسر حدود بیست پنج ساله سوار یه ماشین شاسی بود هی سبقت میگرفت و یه چیزایی میگفت اول فکر کردم در ماشینم بازه چک کردم چیزی نبود دیدم هی میاد کنار ماشینم بعد با دستش علامت تلفن نشون میده بعد هم میگه حیف نیست شما سوار این پراید ارزون و نا امن هستید  واقعا این مدلیش رو ندیده بودم . خیلی بهم برخورد. ولی فهمیدم  پول وقار و شخصیت رو از آدمها می دزده.

ولی میدونید چیه از قشنگیهای دنیا  همه  آدم هاش در کنار هم هستند .

 خب دنیا به آدمهای سطحی و معمولی و خوب  و بد  و پلید همزمان نیاز داره . چون اگه همه دنیا پر از آدمهای خوب بود خوبی معنایی نداشت. خوب بودن در کنار بدی هست که معنا پیدا میکند. 

مثل تابلوی نقاشی میماند اگه همه جای تابلو نور و روشنایی باشه طرح بخصوصی نمی شه دید ولی اگه بعضی جاها تاریکی باشه سایه روشن داشته باشیم اونوقت طرح تابلو نقاشی نمایان میشه.

نظرات 5 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 09:48 http://eshqh.blogsky.com

سلام
نگاهت به خوب بودن در کنار بدها قشنگه

دنیا محل تمرین و آزمایش ما برای خوب بودنه

و هدفمند و پر از فراز و نشیب ها ی قشنگ

ممنون

حمید عسکری سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 08:32 http://sobhbabaran.blogfa.com

سلام ...
آدمهای امروز بی محابا - ناجنسند-

سلام

[ بدون نام ] دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 23:01

متاسفانه کار جامعه به جایی رسیده که هرزگی و مزاحمت برای زنان به عادت تبدیل شده است. زمانی مردان برای جفاظت از محل عیور و مرور خانمها هر چقدر هم که نااهل بودند سینه جلوی مزاجک سپر می کردند اما آن زمان رفته و غیرت و مردانگی را هم با خود برده. متاسفم برای جامعه ای که در آن زندگی می کنم که زن در آن امنیت ندارد

ممنونم

محمد دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 14:00 http://www.delirium.blogsky.com/

شمارش رو بر می داشتید بعد زنگ می زدید 114

به فکرم نرسید

کیان دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 09:38

متاسفم واسه این جامعه ی فاسد و عاری از فرهنگ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.