زندگی من
زندگی من

زندگی من

برای آزمون استخدامی

دیگه میترسم فیلتر شکن رو ببندم چون بستنش با خودته باز شدنش با خداست .مجبورم برای سوال امتحانی در آوردن برم تو تلگرام وگرنه نمیرفتم.

آخرین روزهاست که بچه هام میرن مدرسه و مهد. حالا باید برنامه ریزی کنم برای کلاسهای تابستونیشون.

آزمون استخدامی ثبت نام کردم بالاخره سازمان محیط زیست مارو خواست  کارشناس زیستگاههای آبی

از امسال تا چهل سالگیم چهار سال وقت دارم آزمون بدم دوباره باید شروع کنم به درس خوندن .

دوستم به من همیشه میگفت پرررو  منم میخوام پرررو باشم انقدر امتحان بدم تا بالاخره قبول بشم .

دیروز یه تابلوی نقاشی دیگه کشیدم اینجا نمیتونم عکس بذارم با گوشی نمیشه شاید تو وبلاگ پرشین بلاگم عکسشو بذارم . تو پرشین بلاگ یار قدیمیم راحت تر میشه عکس آپلود کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 09:44 http://eshqh.blogsky.com

سلام
تلگرام طلایی رو گوشی نصب کنید نیاز به فیل شکن نیست من دیشب نصب کردم و فیل شکنو حذف کردم

باشه

ممنون باشه امتحان میکنم

Reza یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 11:08 http://rezacplus.blogsky.com

چقدر خوب! منم بعد از حدود ده سال دوباره برگشتم به درس و مدرسه! خیلی سخته و دیگه اون حس و حال جوونی رو ندارم اما تا حالا که خوب پیش رفتم!

خداروشکر منم ببینم چه میکنم با این کتابها و جزوه ها

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.