زندگی من
زندگی من

زندگی من

در حوالی خیابان منوچهری

صبح رفتم منوچهری تمام وسایل کاشت ناخن رو خریدم . امیدوارم خرید خوبی انجام داده باشم. 

یه حسی دارم گفتم اینجا بنویسمش سوهان برقی که خریدم شبیه اونی که مربیم داشت نیست شبیه اون پیدا نکردم . ولی خوب به امید خدا با همین شروع میکنم.

دوستم هم صبح که میرفتم منوچهری زنگ زد و گفت  گوشیش نمی دونم چی شده .منو  نگران کرد.

ساعت یک تا پنج بعد از ظهر هم تو مطب دندانپزشکی منتظر بودیم نوبتمون بشه بعد که نوبتمون شد خداروشکر دکتر حرفه ای بود در عرض چند دقیقه دندون خراب پسرم رو کشید خودم هم باورم نمیشد. گفتم تموم شد خانم دکتر گفت آره اصلا پسرم فرصت نکرد گریه کنه.  دست این خانم دکتر توانمند درد نکنهواقعا.

یادمه تو مهرماه اینجا میومدم مینوشتم میخوان پسرم رو بخاطر درست کردن دندوناش بیهوش کنند یادمه کلی مستاصل و درمانده بودم ولی خدا همیشه به من ثابت کرده گذر زمان مشکلات رو حل میکنه . خدایاشکرت که بازهم لطف بی کرانت را نثارم کردی.


نظرات 1 + ارسال نظر
Hanna دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 01:00 http://maknunat-e-maktub.blogsky.com

Azizam kashte nakhon namaz nadare ha

یه مدلش هست داره بهش میگن کاشت نمازی یا موقت که سر یک هفته خودش میوفته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.