زندگی من
زندگی من

زندگی من

خوشبختی کجاست؟

از وقتی فهمیدم خوشبختی تو آدمها و دوستان پیدا نمیشه 

و خوشبختی را فقط خودم میتونم بسازم و با بقیه شریک بشم، سر راحت رو بالشم میذارم. دیگران شاید بدبختی برات بیارن یا هیچی برات نیارن ولی هیچکس خوشبختی برایت نمی آورد خوشبختی فقط در دستان خود آدم است .

از قبل هم میدونستم ولی همه میگفتن اشتباه میکنی 

امتحان کردم خودم از همه درست تر فکر میکردم 

چه قابل ستایشند

کسانی که مناعت طبع دارند

به حق خودقانعند

و ازموفقیت وخوشبختی دیگران

شادمیشوند

انسانهایی ناب

که از بخل وحرص وحسد

هیچ سهمی نبرده اند.

میخوام کارم  رو شروع کنم به امید خدا 

دوست دارم برم یه خط جدید بخرم این خطم رو خاموش کنم این اصلا آنتن نمیده 


نظرات 3 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت 10:51

دقیقا.
کاملا با حرفاتون موافقم.

جیمز تیگ یکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت 10:00

"میخوام کارم رو شروع کنم به امید خدا "
دست بزانو خود گیر و برخیز که یا علی گفتیم و عشق آغاز شد

د یکشنبه 6 خرداد 1397 ساعت 09:52

ان شاالله موفق باشید .

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.