زندگی من
زندگی من

زندگی من

صبح

همه بدیهاییی که میبینیم به‌کنار صبح‌که از خواب پامیشیم به کنار .صبح انگار پرونده روز قبل بسته شده رفته تو بایگانی . 

صبح انگار دوباره وقت داریم از نو شروع کنیم از اول از زندگی لذت ببریم. 

درسته دنیا پر از اتفاقهای خوب و  بد هست . ولی هرچه بیشتر به این دنیا با عشق نگاه کنیم تغییرات بیشتری میبینیم. از آن پس غذا ها لذیذ تر، رنگها زیباتر، افراد مهربانتر حتی  دردها و بیماریهای ما هم محو میشوند. 

من هر روز درمیابم هیچ آدم بدی وجود ندارد نه فقط بخاطر اینکه آدمهای منفی اومدن که آدمهای خوب بدرخشند، اصلا حس میکنم خوبی و بدی وجود ندارد. احساس میکنم خدا داره میگه از زندگیت لذت ببر ول کن غصه هارو . 

وقتی به زندگی و سرگذشت همه آدمها نگاه میکنیم میبینیم خدا بین هیچکدوم فرق نذاشته چه اونی که از نظر ما خوب بوده یا اونیکه از نظر ما بد بوده. 

پس بجای غصه بهتره از زندگی لذت ببریم نگاهی با عشق داشته باشیم به همه مخلوقات چون خدا هم چنین نگاهی داره. 

البته بعضیها هم میگن همه ما یک موجودیم هرکدوم سلولهای قسمتهای مختلف اعضای بدن یک موجود هستیم . 

یذره درکش سخته ولی غیر ممکن به نظر نمیاد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.