زندگی من
زندگی من

زندگی من

حس حضور خدا

لذت بردن از زندگی بسیار خوب است.

 راز خوشبختی تعلق خاطر نیافتن در هر چیزی است. بوی گلها را لذت ببر اما خدا را در آن ببین. 

من آگاهی حواس پنجگانه را نگه داشته ام تا باشد که همیشه فقط درک و فکر خدارا در استفاده از آنها بکار گیرم. 

چشمان من ساخته شده اند تا زیبایی تورا همه جا مشاهده کنند. گوشهای من ساخته شده اند تا صدای همه جا حاضر تورا بشنوند. 

این وحدت با خداست لزومی نیست که به جنگل رفت تا اورا یافت بعد از مدتی یاد میگیریم که خدارا در غار قلب خود بیابیم و هرکجا برویم آگاهی سعادتبخش حضور خدا با ما خواهد بود.

اگر همسرم مرا در آغوش گرفت این موهبت خداست 

اگر پدر و مادرم به من توجه دارند این موهبت خداست

اگر دوستانم به یادم هستند موهبت خداست 

اگر فرزندانم دوستم دارند موهبت خداست 

حس حضور خدا همیشه کنارم هست.

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 11:36 http://haftaflakblue.blogsky.com/

جان تان سلامت عزیز دلم
همین طور ؛دل تان خوش و ایام تان نیک

ممنونم همچنین برای شما

Baran چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 11:13 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خدایا شکرتتت
سلام بانوی عزیز
عزیز همیشه و هنوز

سلام باران جان دوست خوب من

جیمز تیگ سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 16:30

زنده باد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.