زندگی من
زندگی من

زندگی من

مدرسه پسرونه

نوه ینفر که اسمش رو نمیبرم تو یکی از مدارس تهران ،(گویا نزدیک خونه ما هست این مدرسه  تو مرزدارانه) به دانش آموزان تجاوز کرده.

من قبلا نگران این بودم که پسرم نتونه مدرسه عادی بره. ولی الان میگم اگر هم نرفت لطف خداست  .با این مدارسشون بجز ناراحتی روحی چیزی برای بچه ها به ارمغان نمی آورند . اگر بچه اتیسم و آسپرگر هم باشه که دیگه سخت تر چون این بچه ها از غریبه ها خیلی میترسند به غریبه نه نمی گن و اتفاقی براشون بیفتد هم به والدینشون اطلاع نمیدن.


نمی دانم بیماری جنسی برخی از آدمها کی خوب میشه؟؟؟؟ اینا کی هستن چجوری شدن رئیس و مسئول ما؟؟؟؟ ما چرا خودمون و بچه هامون رو سپردیم به اینا؟؟؟

ولی بقول عارف معروف میگه گل نیلوفر آبی از وسط لجنزار رشد میکنه با اینکه ریشه هاش در لجنزاره ولی گلی زیبا و پاک سر از آنهمه لجن بیرون می آورد .الان ما هم وسط لجنزار هستیم بذار اونا لجن باشند ما باید گل  نیلوفر باشیم و شکوفا  شویم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مجروح سوم شنبه 12 خرداد 1397 ساعت 11:05

جناب 641018
به استحضار می رساند که جذب نیرو برای مدارسی که در مناطق 1و 2 هستند اصلا راحت نیست پس کاملا آشکارست که در گزینش کاملا آشکارست که روابطی بوده که این گونه بر ضوابط غلبه کرده است. گرچه با این نحوه اطلاع رسانی صدا و سیما و بمن چه بازی که در این جور موارد نهادهای دولتی از خود بروز میدهند بهترین منبع اطلاع رسانی همون فضای مجازی و فیلمهای غیر قابل انکار و البته حرص و جوش مردم است و این که هم می فرمایید طرف تکذیب کرده انتظار دیگه ای هم می توان داشت؟ مثلا طرف بیاد که نه حاجی این من بودم که این کار رو با بچه های مردم می کردم و خیلی هم خوب کردم.
ضمنا اگر طرف پشتش گرم نبود همین صدا و سیما تا الان صدبار مصاحبه با متهم پخش می کرد و برنامه ماه عسل هم دعوتش می کرد بیاد تجربیاتشو با کل ایران به اشتراک بگذاره
ضمنا پخش مشروب و فیلم پورن در مدارس همچین کار ساده ای نیست که جنابعالی براحتی ازش گذشتین چون اگر یک نفر با بچه خودم این کارو بکنه قبل از ماله کشها خودم سر طرف رو به سبک داعشی ها می برم تا درس عبرتی برای بقیه بشه

این گزینشی استخدام کردن این وضع رو به روز کشور ما آورده

641018 چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 20:47 http://reza641018.persianblog.ir

البته اون بنده خدا که تکذیب کرد و درست نیست به یه نفر انگ بزنیم
اون طرف هم که خطا کرده شک نکن مجازات میشه
حالا این وسط چند تا سوال هست!؟
ملاک گزینش این افراد چیه!؟
وظیفه خانواده ها چیه برای تربیت صحیح فرزنداشون
وظیفه مسئولین چیه در قبال این مسائل؟
تا کی باید بوروکراسی ناکارآمد و دست و پا گیر تو این مملکت باشه!؟
مدیریت رسانه نقشش چیه؟!
و....

سلام بله سوالاتون درسته

Baran چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 11:11 http://haftaflakblue.blogsky.com/

پناه بر خدا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.