زندگی من
زندگی من

زندگی من

وارد بازی نشویم

نشسته اید زندگیتان را می کنید. یک روز با کسی آشنا می شوید، همه چیزش عالی است. مثل ملکه یا شاهزاده رفتار می کند و یک روز به شما می گوید که شما را دوست دارد اما موضوعی در زندگی او وجود دارد: « وقتی خیلی جوون بودم بدون خواست من، من را شوهر یا زن دادن» «اون فقط یه اسم توی شناسنامه منه، توی قلب من نیست» «راستش ما طلاق عاطفی گرفتیم اما هنوز تو شناسنامه شوهر من یا زن منه» «من گیر یه آدم اشتباهی افتادم که نمیشه ازش خلاص شد» و جمله های مشابهی که خودتان می دانید. به همین راحتی ممکن است به خائن تبدیل شوید.


 هر قدر هم که خیانت را با دلایل و بهانه های جورواجور کادو پیچ کنیم باز خیانت است. در هر جای رابطه که بودید چه خودتان فهمیدید و چه خودش به شما بگوید فرقی در اصل ماجرا ندارد وارد این بازی بیمارگونه نشوید، مطمئن باشید نه این رابطه به سرانجامی می رسد و نه آن فرد گل بی خار است. کسی که نمی تواند به تعهدی که روزی به زن یا مردی، به هر دلیلی، در یک مکان رسمی داده است و ثبت کرده پایبند بماند به هیج وجه نه آدم درستی است و نه تضمینی برای ایجاد رابطه درست با دیگری می دهد. 


 لطفا خودتان را با این فکر که او مثل دیگران نیست شرایطش فرق دارد فریب ندهید. چشمتان را باز کنید! درون آن جعبه زیبایی که در حال باز کردنش هستید هیچ چیز با ارزشی نیست.


 اگر فکر رابطه سه طرفه در سر شما است بدانید اشتباه می کنید! اگر رابطه شما با همسرتان خوب پیش نمیرود، یک رابطه دیگر به هیچ وجه راه حل نیست. دنبال مسکن نباشید دنبال درمان باشید .



نظرات 2 + ارسال نظر
همنگاه یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 16:45

کاملا صحیح است فقط ایکاش اضافه می کردید که اگر زوجی از ادامه زندگی خسته شده نخست همسرش را تعیین تکلیف نماید و بعد به دنبال تجربه ی ثانویه اش برود

ممنون

د شنبه 2 تیر 1397 ساعت 19:26 http://mountain2018.blogsky.com/

خیلی درست مینویسید . خیلی منطقی می نویسد . بسیار استدلال هایتان درست است . نوشته های تان ممعرکه است.
دست مریزاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.