زندگی من
زندگی من

زندگی من

یه پیشنهاد به همدمم

من قبلا زیاد به این چیزها اعتقاد نداشتم ولی درباره متولد سال اژدها که سال تولدته الان خیلی مطلب خوندم متولد این سال دوست داره مورد تحسین همگان واقع بشه و دوست داره همیشه تو اوج باشه و همچنین یجا نوشته بود متولدین اژدها توانایی این رو دارند که کارهای بزرگ انجام بدن و در تمام‌کارها بدرخشند.

فقط میخواستم یه یاد آوری و یه پیشنهاد عرض کنم

تو قبلا تورلیدر موفقی بودی یادته دخترا و پسرهارو جمع میکردید میبردید مناطق حفاظت شده . 

چرا الان توانایی خودتو محدود کردی به ینفر دو نفر از دوستات و نهایتا خانوادت چرا دیگه نمیخوای مثل سابق برای تعداد زیادی آدم  مفید باشی . حالا ینفر دونفر هم از آدم تعریف کنند خوبه ولی تو سطح خودتو  یکم پایین آوردی خودتو دست کم گرفتی  به نظرم رو این قضیه بیشتر فکر کن.

من تجربه تورو ندارم یکی دوبار بچه مدرسه ایها رو بردم گشت و گذار ولی میتونم کنارت کمک کنم . چرا فقط تا اسم انجمن محیط زیستی میاد تنمون میلرزه وای دستگیرمون میکنند  ما میتونیم  به دولت و سیاستهاش گیر ندیم ما فقط مردم رو ببریم گردش و تفریح. 

اینطوری اون حس مفید و با ارزش بودن هم تقویت میشه در ما .

نظرات 1 + ارسال نظر
همنگاه یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 16:49

اژدها افسانه ای است و حقیقت ندارد
همدم شما به این باور رسیده که به هر کسی که محبت کرد ناسپاسی دید پس محبتش را به خانواده اش تقدیم کرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.