زندگی من
زندگی من

زندگی من

خودتان را از خوشیها محروم نکنید

الان نشستم  روی صندلی پارک  بچه ها هم دارن بازی میکنند

پارسال اصلا فکرشم نمیکردم منم یروز مثل بقیه مامان ها بشینم رو صندلی بازی کردن بچه هام رو نگاه کنم پارسال میگفتم یعنی سامی من میره با بچه ها دوست بشه؟

الان تازه اول راهشه و همینم شکر

به نظرم هیچوقت هیچوقت نباید

خودتان را از خوشی های دنیا و زندگی محروم نکنید

در مقابل مشکلات، زانوی غم بغل نگیرید،

خود را دوست داشته باشید و خواسته هایتان احترام بگذارید

 بهترین دوست شما ،تصویرهای خوب  ذهنی شما، از خودتان است.

دیگران را دوست بدارید

حتی کسانی که با شما همراه و هم عقیده نیستند.

از کسی متنفر نباشید که روزگارتان رنگ تنفر نگیرد و سیاهی جذب نکند .

از هیچکس توقعی نداشته باشید 

که جز دلگیری پیامدی به همراه ندارد

شاید کسی هم از شما توقعی دارد و شما نمیدانید!!!


پس زندگی را زندگی کنید

زمان همه چیز را عوض میکند.

نظرات 3 + ارسال نظر
همنگاه شنبه 9 تیر 1397 ساعت 11:44

با سلام و عرض پوزش
آنطور که متوجه شدم شما کودکی مبتلا به اتیسم دارید که در اینجا می خواهم یک تجربه را با شما به اشتراک بگذارم.
از آنجا که یکی از آشنایان ما نیز دخترش مبتلا به اتیسم است می گوید متوجه شده بود که در بدو تولد نوزاد با پوستی مهتابی رنگ متولد شده و نهایتا با تحقیق و پرسش متوجه می شود که شاید رنگ وی که ناشی از کمبود آهن بوده با بروزبیماری ارتباط دارد و از آنجا که تا حدود 5 سالگی دخترش صرفا عاشق گوشت (منبع آهن) کبابی بوده با مطرح کردن موضوع نزد پزشک دستور مصرف اسفناج را میگیرد که منجر به برخی پیشرفتها میشود.

ممنون

همنگاه چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 13:24

خیلی زیبا می نویسید امیدوارم همیشه شادی و سلامتی همدمتان باشد

beny20 چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 01:59 http://beny20.blogsky.com

آفرین خیلی عالی بود

ولی خب بعضی وقتا واقعا نمیشه
یه سری رفتار ها و حرفا هست .. که قلب رو تکه تکه می کنه
و اون لحظه به این پست عمل کردن خیلی سخته میشه ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.