زندگی من
زندگی من

زندگی من

نکات خوب هر روز

از این به بعد نکات مثبت  وخوب در طول روز رو میشمارم و بابتش از خدا تشکر میکنم.

۱- نوع ورزشم رو عوض کردم این ورزشها سنگین تره ولی الان پاهام به شدت درد گرفته از شدت درد خوابم نمیبره .خداروشکر امروزم  وقت شد ورزش کردم

۲- bonding time

۳- سی و چهار تا فایل صوتی دوستم برام فرستاده کتاب صوتی چهار میثاق  هست . گوش دادن به این کتاب انگار لذت بخش ترین کتاب خوندن عمرم بود.

۴-درسهای خوبی یاد گرفتم از این کتاب درباره دوست داشتن بی قید وشرط و بدون داوری دیگران



نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 14:58

من اگر می‌دانستم دنیا اینقدر شلوغ است
نمی‌آمدم!
صبر می‌کردم بعدها...
آخر اینهمه راه آمدم
دلم می خواست تنها تو را ببینم
دلم می خواست تو را تنها ببینم.

مجروح سوم دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 14:32

اینکه همسرتون هم کنارتون بود هم که اصلا مهم نیست
بود بود نبود هم نبود

بوندینگ تایم یعنی زمانیکه با همسرم بودم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.