زندگی من
زندگی من

زندگی من

آرامش از آن توست

نباید نگران از دست دادن آدمها باشم من کسی را تو زندگیم پیدا کردم که همیشه با منه . اون هم خدایم هست. 

مهم نیست اگه تنها موندم و دارم سختی میکشم  باید این مراحل بگذرونم تا رشد کنم. 

شاید تا آخر همینطور تنها بمونم شایدهم آدمی که از لحاظ روحی با من شبیه باشه رو هنوز تو زندگیم ملاقات نکردم. 

بهرحال غصه خوردن نداره شاید همسرم با اون خانوم خوشبخت تره .  الان خیلی حسادت میکنم ، غصه میخورم و دلم برای خودم میسوزه ولی میخوام به زمان زمان بدم . میخوام بهش فکر نکنم. شایدم اصلا  این خانوم بره زندگی ماهم نابود نشه و تا وقتی پیر شدیم در کنارهم بمونیم. چرا غصه آینده رو بخورم.

من الان باید تمام فکرم را روی عکاسی بذارم میخوام خوب یاد بگیرم در آینده آتلیه خودم را داشته باشم. نمی دونم شاید هم برم فعلا جای دیگری کار کنم یه شغل ساده تر مثل پشت میز نشستن و آخر ماه حقوق گرفتن رو انتخاب کنم ولی  آتلیه ام رو حتما ره میندازم چون خیلی علاقه دارم. الانم به بچه هام میرسم و سعی میکنم همسر خوبی باشم  خدایم میخواهد در حال حاضر این روزهارا تجربه کنم سخته ولی داره میگذره. حال پسری هم داره خوب میشه کم کم. وقتی گریه میکنم آروم میشینه سرش رو میذاره رو پام انگار میگه مامانی غصه نخور .

خوبیش اینه که همسرم کاملا تنهام نذاشته برام چیزایی که دوست دارم میخره میاد نوازشم میکنه کمتر از قبل دعوام میکنه اینا یخورده روحیه میده به من. 


این متن رو پروفایل یکی از دوستام خوندم خیلی آرامش بخشه:

آرامش از آن توست

هیچکس نمی تونه مثل تو باشه

خاطراتتو نمیگم بریز دور

ولی دیگه قاب نکن بزن به دیوار دلت

تو جاده ی زندگیت نگاهت که به عقب باشه

زمین میخوری      درد میکشی      عقب میفتی     زخم برمیداری

نه زیادی از بی مهری کسی دلسرد شو

نه بیش از حد به محبت کسی دلگرم

واسه چیزایی که ازت گرفته شده انقدر ناراحت نباش

تو از کجا میدونی شاید یه روزی یه جایی یه ساعتی آرزوی نداشتنش را میکردی 

تو آینده لبخند بزن خوشحال باش آرامش از آن توست.

نظرات 1 + ارسال نظر

درود بر تو وبلاگ نویس عزیز!
برات آرزوی صبر و دریافت پاداشهای بی کرانشو دارم.
به آدمها و چیزهای رفتنی دل نبند
آنها همانطور که از راهی آمده اند
روزی از راهی دیگرخواهند رفت
و تو می مانی و غمهای بیکرانت
به دوستی با کسی فکر کن که هرگز
نخواهد رفت.

درود ممنونم از کامنت زیبایتان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.