زندگی من
زندگی من

زندگی من

روز برفی زیبا

تلاش ۱

امروز بچه رو بردم مهد کودک بعد رفتم تمام عکاسیهای محل سر بزنم. برف هم هر لحظه شدیدتر می‌شد ولی من ادامه دادم. هر آتلیه عکاسی میدیدم پارک می‌کردم میرفتم میپرسیدم پرسنل نمیخوان یا حتی کارآموز.

یه برآورد کردم دیدم به فتوشاپ عکاسی هم نیاز دارند. قبلا فتوشاپ کارکردم باید دوباره دوره کنم که یادم بیاد.

روزنامه همشهری هم خریدم دیدم اونجا هم نوشته عکاس با تسلط به فتوشاپ . باید یه مدت روزها که تنهام فتوشاپ  کارکنم دنبال کار هم بگردم من مطمئنم موفق میشم. 

همیشه فکر می‌کردم یک نفر هست که دائم نگرانم هست از دور منو نگاه می‌کنه تا از من مراقبت کنه .بعضی وقتا بی راهه رفتم و فکر می‌کردم از دوستانم یا آشنایانم  یا اقوامم هست  ولی بعدا فهمیدم اون تو هستی خدای عزیزم.

خدای مهربانم اگر نبود گرمای دستهای تو در این سرمای بی کسی چگونه سر می‌کردم.

ای معشوق ازلی ، آنچنان غریق دریای غربتم مکن که به سمت هر خاشاک عاطفه ای دست نیاز دراز کنم.

پناه برتو میبرم از تنهایی و غربت و بی کسی.

مرا آنچنان نگران خودت کن که هیچ جاذبه و دغدغه ای نگاهم را از تو نگیرد.

ای تنها تکیه گاه از چشیدن نامردی گریزی نیست به شرط آنکه حسابش نزد تو محفوظ بماند و چه کسی خوش حساب تر از تو.

نظرات 2 + ارسال نظر
muet یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 08:19

سلام. ببخشید که بی هوا اومدم اینجا...
اگر دنبال کار میگردید حتما سری هم به وبسایت جابینجا بزنید.
خیلی از دوستام اینطوری کار پیدا کردن. کار سختی نیست خودش کمکتون میکنه یه رزومه بنویسید و بفرستید به جاهای معتبر. امیدوارم در سریعترین وقت ممکن بهترین کار رو پیدا کنید بزرگوار.:)

ممنونم

د شنبه 30 دی 1396 ساعت 16:55

کسی که اینگونه مناجات میکند ، بی پاسخ نمی نماند .
ان شاالله موفق شوید در راهتان .

ممنونم از شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.