زندگی من
زندگی من

زندگی من

با من سخن بگو

خدایا راه را به من نشان بده

میخواهم به سمتی بروم که تو هستی

میگویند هرجا که سرور و شادی رو یافتی خدا همانجاست

میخواهم مسیر زندگیم را به زیبایی ترسیم کنم

میخواهم از لحظه لحظه های زندگی بیاموزم 

تنها چیزی که هیچ کسی نمی تواند آنرا از ما بگیرد چیزهاییست که از زندگی آموختیم.

خدایا آرزو میکنم مانند صدایی به من بگویی در کدام جهت حرکت کنم و کی توقف کنم. مانند یاری که هیچوقت ترکم نمیکند.

من  سعی میکنم با تو  راه بروم میدانم تو  با منی. 

خداوند از طریق چشمان انسانهایی که مرا میبینند به من نگاه میکند و منتظر است ببیند من چه برخوردی با دیگران دارم. آیا در برخورد با کسیکه آمده چیزی از من میخواهد من نفرت میورزم یا عشق؟

همراه الهی من  ، تورا شکر میکنم که با همه انسانها راه می روی. با تو راه می روم و میگذارم چهره ام آگاهی از مهربانی تورا منعکس کند. سکوت میکنم میگذارم تو با من سخن بگویی.



نظرات 1 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 15:33 http://haftaflakblue.blogsky.com/

الهى شکر،خدایا شکرت...
+درچشم خدا محفوظ بمانید عزیز دلم

ممنون عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.